سلام بچه ها اوم من تازه از حمام بیرون آمدم موهایم هنوز خیس است و تصمیم گرفتم امروز یک ویدیو در مورد جدا شدن و اینکه چرا فکر می کنم جدایی در زندگی اینقدر مهم است نه تنها جدا شدن از مردم بلکه جدا شدن از چیزها در موقعیت ها هر چه که باشد جدایی ایجاد کنم.  قبل از هر چیز خیلی مهم است اگر به چیزی دلبسته باشید اگر به یک نفر دلبسته باشید اگر به موقعیت خود دلبسته باشید آن چیز شما را کنترل می کند به طوری که آن شخص اگر به شما پیامی ندهد آن موقعیت می تواند هر نوع احساسی در شما ایجاد کند. به شما پاسخ ندهید، آنها می توانند باعث ناراحتی شما شوند و به همین ترتیب اگر به شما توجه کنند، می توانند احساس خوشحالی را در شما ایجاد کنند، اما این بدان معناست که شما کاملاً نسبت به خود و احساسات خود ناتوان هستید و این می تواند برای شما بسیار خطرناک باشد.

 نقطه ای که در آن یک فرد می تواند زندگی خود را به دلیل وابستگی بسیار زیاد به کسی یا بسیار به موقعیتی از دست بدهد.  گذشته و و این تنها چیزی است که به آن وابسته هستید و نمی توانید در زندگی خود به آن ادامه دهید، بنابراین برای اینکه ما باید کاملاً جدا شویم و باید چیزهای زیادی را درک کنیم و در این ویدیو من به شما نشان خواهم داد که چه چیزی  شما باید متوجه شوید که برای حمله به شما سلام بچه ها نام من این است و به کانال من خوش آمدید، خوب، بنابراین اول از همه باید بدانید که وقتی به چیزی وابسته هستید از روی نفس خود عمل می کنید، من این کتاب را خواندم  اخیراً از گابریل و واینستاین است و به آن معتادان روحی می گویند. من کاملاً نویسنده را دوست دارم. بچه به دنیا اومدن فقط میدونی دوست داشتن بچه از خودش متنفر نیست بچه مثل زندگی شاد و خوشحال کننده هست اما وقتی بزرگتر شدیم نفس ما شروع به رشد میکنه و وقتی نفس ما شروع به رشد میکنه به چیزایی که داریم وابسته میشیم  به مردم دلبستگی پیدا کنید و ما آنها را بت می کنیم یا سبک زندگی خاصی را به هر حقی که دارید بت می کنیم، بدانید که این نفس شماست، این شما نیستید و این جوهر واقعی شما نیست، این عشق شما نیست اگر ما از یک فکر می کنیم.  از دیدگاه عشق ما باور داریم که می توانیم هر چیزی را که می خواهیم داشته باشیم و می توانیم هر چیزی را که می خواهیم خلق کنیم و می توانیم با کسی که می خواهیم باشیم زیرا ما آن عشق به خود را داریم و زمانی که شما آن عشق به خود را در درون خود دارید وقتی که هستید توسط منیت شما کنترل نمی شود، سپس هر چیزی را که نمی توانید به کسی یا چیزی وابسته کنید جذب می کنید، زیرا می دانید که در زندگی خود فراوانی دارید، می دانید که هر چه بخواهید به شما آرامش می دهد، صرف نظر از اینکه می دانید برای شما مقصود بوده اید که شما  بر روی این زمین گذاشته شده اند تا برکت داشته باشند، فقط به این دلیل که شما در حال پرورش هستید، می توانید برکت داشته باشید،  می دانید که وجود شما برای جذب معجزه کافی است، اگر از روی عشق کار می کنید، هیچ کمبودی در زندگی وجود ندارد، اما نفس ما باعث می شود باور کنیم که ما هستیم.

  منیت ما به اندازه کافی خوب نیست باعث می شود باور کنیم که در زندگی دیگران بهتر از شماست و شما نمی توانید آن را داشته باشید اما این واقعیت نیست منیت ما باعث می شود دیگران را روی پایه بگذاریم و باعث می شود نسبت به آنها وسواس داشته باشیم زیرا باعث می شود احساس کنیم ما به اندازه کافی خوب نیستیم و هرگز در سطح آنها نخواهیم بود، اما اگر مثل خودت و آن شخصی را که بت می‌دانی در موقعیتی قرار بدهی که مثلاً شما بچه‌ها در یک سانحه هوایی با هم هستید و هواپیما در حال سقوط است، فکر می‌کنید  آن شخص دیگر خاص است نه شما اینطور به او نگاه نمی کنید و به معنای واقعی کلمه برای زندگی خود می ترسید.  شگفت انگیز هستی تو خاص هستی تو برای خودم در آینه منحصر به فرد هستی اما این چیزی است که من به خودم می گویم تا با اعتماد به نفسم به خودم کمک کنم و روی کودک درونم کار کنم و کودک درونم را شفا دهم اما در عین حال  من بیرون نمی روم و فکر نمی کنم که از هرکسی بهترم یا اینکه خاص هستم یا منحصر به فرد هستم من نیستم همه با هم برابریم و همه به هم وصل هستیم.

این را چندین بار گفته ام که از شما خون می ریزم  اوم من این زمین را ترک می کنم شما این زمین را ترک می کنید و راه دیگری که ما به خصوص در یک رابطه وابسته می شویم این است که فکر می کنیم اوه نه من دیگر هیچ کس را آنطور پیدا نخواهم کرد اما ببینید به همین دلیل است که شما در این کم فکری هستید فکر می کنید که نمی توانید  بیشتر داشته باشیم و مسئله این است زیرا من به عنوان مثال من یک رابطه درست دارم و در رابطه ام می دانم که در حال حاضر آنچه ما داریم بسیار خوب است، خیلی خوب است اما من اینطور به شریک زندگی خود وابسته نیستم زیرا می دانم که آیا او چیز دیگری به‌عنوان چیز بهتری باقی می‌ماند که می‌آید، من کاملاً بر این رابطه مبتنی نیستم زیرا اگر به شریک زندگیم این قدرت را بدهم که مرا خوشحال کند یا من را ناراضی کند، پس من بسیار ناتوان هستم، همه چیز به من بستگی دارد.

  من می توانم خودم را خوشحال کنم می توانم خودم را برآورده کنم و هر چیزی که او به من می دهد فقط اضافی است من به دنبال کسی نیستم که مرا کامل کند زیرا من خودم را کامل کرده ام هرکسی که در یک رابطه طولانی مدت بوده است می داند که اگر این کار را نکنی  این فردیت را در رابطه داشته باشید و اگر سرگرمی های جداگانه نداشته باشید، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید جدا کنید، افسرده خواهید شد زیرا در نهایت هر کس فضای خود را دوست دارد، همه گاهی اوقات به فضایی نیاز دارند و شما باید این را درک کنید که  باید بدانید که آیا هر کسی که وارد زندگی شما می شود هدفی در زندگی شما دارد ببینید من معتقدم در تمام زندگی ام راهنمایی شده ام معجزات زیادی اتفاق افتاده است و صادقانه بگویم که من دوست دارم در مورد آنها صحبت کنم اما من خیلی فکر می کنم  مردم حاضر نیستند این چیزها را بشنوند و به سادگی حرف من را باور نخواهند کرد، بنابراین من نمی خواهم این چیزها را بیرون بگذارم، اما می دانم که معجزات زیادی در زندگی من اتفاق افتاده است و همیشه هدایت شده ام.

 من هرگز در آن لحظه متوجه نشدم که هدایت می شوم افراد خاصی وارد زندگی من شده اند که چیزهای خاصی به من گفته می شود اما من آنها را به عنوان اوه چه تصادفی در نظر گرفتم اما اکنون که بیشتر آگاه هستم می توانم ببینم که چگونه هستم.  هدایت شدن به سمت چیزی که باید بروم می توانم ببینم که باید به شهود خود بیشتر در زندگی اعتماد کنم و دائماً در زندگی هدایت می شوند و افرادی که در درون زندگی شما قرار می گیرند هدفی دارند من معتقدم که وقتی شریک زندگی داریم  باور کنید که وقتی با افراد خاصی ملاقات می کنیم که چیزی را با آنها ایجاد می کنیم، با آنها قرارداد روحی داریم تا آن شخص در زندگی شما حضور داشته باشد، چه رابطه خوبی بوده باشد چه رابطه خوبی نبوده است، آن شخص قرار است آنجا باشد.

 برای بالا بردن شما و همیشه شما را بالا خواهد برد، هیچ چیز بدی در مورد آن وجود ندارد، حتی اگر این یک رابطه بد بود، شما به دلیل آن عاقل تر شدید، چیزهای زیادی در مورد خود و دیگران یاد گرفتید و آن شخص قرار بود آن شخص را به شما بیاموزد.  قرار بود به شما نشان دهم و سایتی را به شما نشان دهم که باید در زندگی روی آن کار کنید. من معتقدم که ما در این زمین قرار گرفته ایم تا روی آسیب های خود کار کنیم. یاد بگیرید و هوشیارتر شوید من با پزشکان صحبت کرده ام با هنرمندانی صحبت کرده ام با سایر یوتیوبرها صحبت کرده ام که وقتی نشستم و با آنها صحبت کردم باعث شدند تا چیزهای زیادی درباره خودم بفهمم و آنها گفتند  همان چیزی که آنها به لیز گفتند من می توانم ببینم که قرار بود ما ملاقات کنیم زیرا تو باعث شدی این را بفهمم و اکنون می توانم روی این موضوع کار کنم  زیرا معلوم است که من هنوز تحت تأثیر این وضعیت هستم و نمی دانستم پس وقتی این افراد می آیند  به زندگیت اینطوری نگاه نکن که خدای من چرا اینطوری شد نه چرا این به من یاد میده با چی باید کنار بیام که قبلاً متوجه نمیشدم وقتی میبینی هر کسی هدفی داره میبینی که  اوه باشه وقتی این رابطه تموم شد اون شخص هدفش رو انجام داد شما هدف خودتون رو در زندگیش انجام دادید اون هدفش رو در زندگیتون انجام داد و بعد شما بچه ها قرار بود شما رو از هم جدا کنه مگر نه اینکه قرار بود فقط برای مدتی با هم باشید  و وقتی قرارداد به پایان رسید، قرار بود شما بچه ها جدا شوید و وقتی این درک را دارید که زندگی به این شکل کار می کند، خیلی راحت تر می شود که خودتان را وابسته نکنید زیرا می توانید ارزش روابط دوستانه افراد در زندگی خود را جالب ببینید.

 شما باید از ایجاد خیال پردازی در مورد موقعیت این شخص دست بردارید، ما به عنوان انسان طبیعتاً دوست داریم درست خیال پردازی کنیم، اما اگر شروع به انجام این کار کردید، می توانید این شخص را به چیزی تبدیل کنید یا موقعیت را به چیزی تبدیل کنید که او نیست و بعد از آن ناراحت میشی چون فکر میکنی آه چرا اینکارو کردند چون تو یه خیال نادرست تو سرت درمورد این شخص درست کردی ولی عزیزم هیچوقت اون آدم نبودن که با ایجاد این وابستگی با خودت این کارو کردی باید وارد موقعیت هایی بشی خواه شغل باشه چه این یک رابطه باشد که فکر می کنید فقط همین است، همان چیزی خواهد بود که هست، می دانید فقط با جریان حرکت کنید و برای ایجاد گریه نکنید، اوه باید اینطور باشد آه این باید اتفاق بیفتد.

 شما در لحظه حال زندگی نمی کنید اگر در لحظه حال زندگی نمی کنید قبل از هر چیز هرگز قدردان آن نخواهید بود و هرگز به اندازه کافی برای شما خوب نخواهد بود، هرگز به اندازه کافی خوب نخواهد بود زیرا شما  آنچه را که مردم نمی توانند در ذهن شما مطابق با فانتزی شما عمل کنند، بدانید، زیرا فانتزی شما واقعی نیست، شما با افراد واقعی صحبت می کنید، احساسات آنها فرار هستند، نمی توانید تمام عینک های رز رنگی خود را که دارید، بر اساس زندگی قرار دهید و بگویید که باید اینطور باشد.  به این ترتیب ما هرگز نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه اتفاقی می افتد و شما باید این را بپذیرید، می توانید به بهترین نتیجه ممکن امیدوار باشید، اما ممکن است چیزهای بدی اتفاق بیفتد زیرا قرار است در آن موقعیت چیزی یاد بگیرید، اما آن را در فانتزی خود محاسبه نکرده اید فقط فکر کردم می‌خواهم همه چیز عالی باشد، اما اگر اتفاق بدی بیفتد، چه اتفاقی می‌افتد، پس از آن غمگین می‌شوید و بعد از آن عالی می‌شود، بنابراین طبق نقشه‌ی شما پیش نمی‌رود، اما راه دیگر این است که زندگی‌ای داشته باشید که صادقانه بگویم من فکر می‌کنم مردم که آنقدر به افراد دیگری وابسته هستند که خیلی به موقعیت‌ها یا هر چیز دیگری وابسته هستند، من فکر می‌کنم این افراد هیچ زندگی مانند صادقانه‌ای ندارند، زیرا چگونه می‌توانید زمانی را داشته باشید که دائماً روی شخص دیگری تمرکز کنید اگر دائماً روی شخص دیگری تمرکز می‌کنید یا  اگر منتظر تلفن خود هستید، لطفاً به من پیام دهید،  لطفاً به من پیام دهید مانند آیا کاری برای انجام دادن ندارید صادقانه بگویم، اگر زندگی ندارید، کاری ندارید که یک سرگرمی مانند علاقه مند شدن به چیزی داشته باشید، یک مهارت جدید بیاموزید.  برو بیرون برو پیاده روی اما مدام تو سرت نباش، خدای من، خدای من، مثلاً چه چیزی به من پیام می دهند وقتی می خواهم این کار را انجام دهم، مثل آرام باش و این فقط ناامید است، جذاب نیست، زیرا اینطور است  شخص همه چیز شماست، همانطور که این شخص می تواند به معنای واقعی کلمه می تواند شما را در یک ثانیه افسرده کند، اگر او پاسخ ندهید، شرم آور است که صادق باشید اگر به این ترتیب روی بهبودی خود تمرکز می کنید، خجالت آور است.

 اگر آن شخص به شما پیامک ارسال کند، اگر به شما پیام ندهد، واقعاً برای شما اهمیتی نمی‌دهید، خوب است، این زیبا نیست و همه این چیزها، اما وقتی آنقدر روی خودتان تمرکز می‌کنید، همانطور که گفتم آنها فقط به ارزش افزوده می‌شوند.  زندگی شما کلمات شما را به شما نمی دهند زیرا شما از قبل کلمه خود را تعریف کرده اید و می بینید که شما کامل هستید و فقط به ارزش اضافه می کنند و همانطور که گفتم شما از یک طرز فکر ضعیف عمل می کنید زیرا فکر می کنید اگر این شغل را بدست نیاورید  به این شخص دست نده هرچیزی که دیگر هیچ چیز دیگری نخواهی داشت که درست نیست، اما اگر این وابستگی را به چیزی از بین ببری و اگر حاضر نیستی آن را رها کنی، این همان چیزی است که به دست می آوری، باید باشی.

 حاضرم تجربیات گذشته را رها کنم، باید مایل باشی که روابط گذشته را رها کنی درست است من این موضوع را در رابطه قبلی ام داشتم، او همیشه در همه چیز به من کمک می کرد و من حاضر نبودم او را رها کنم زیرا راحت بود درست است اما می دانستم که این رابطه دیگر نمی تواند درست شود و آن چیزی نیست که من می خواستم اما من خیلی ترسیده بودم و در ذهنیت خودم بودم فکر می کردم اگر او را رها کنم پس چنین چیزی نخواهم داشت دیگر اما بنابراین و من دائماً از شما می خواهم که لطفاً به من بدهید لطفاً چیزی شبیه به آن به من بدهید ، لطفاً هر چیزی را که دوست داشتم به من بدهید ، اما من حاضر نبودم همسر سابقم را رها کنم ، بنابراین کاری که انجام دادم یک بار است حتی اگر ناراحت بودم و انجام دادم کس دیگه ای ندارم گفتم باشه میدونی هر کاری دارم انجام میدم برام مهم نیست که چقدر آرامش میده چند ماه بعد ازش رد میشم. با شریک زندگیم آشنا شدم که الان دارم و راستش اینطور بوده  بهترین رابطه ای که تا به حال در زندگی ام داشته ام، اما می بینم که آنچه را که برای من در نظر گرفته شده بود دریافت نمی کردم، زیرا حاضر نبودم رابطه دیگرم را رها کنم، زیرا در آن احساس راحتی می کردم، بنابراین مجبور شدم ایجاد کنم. من و جدایی باید این سرنوشت را داشته باشیم که چیز بهتری برای من رقم بخورد و آن موقع بود که همه چیز پیش آمد موضوع این است که فومو چیست بنابراین فومو به معنای ترس از دست دادن است و یکی از دوستانم برای سال نو آمده است و  او اساساً از من پرسید که مثل لیز است که آیا هرگز فومو دریافت می‌کنی و من فکر می‌کردم که نه من فومو دریافت نمی‌کنی اوه من مثل این هستم که آیا تو فومو دریافت می‌کنی و او مثل این است که بله من همیشه آن را دریافت می‌کنم اما بعد شروع به تعجب کردم که چرا  به همین دلیل است که من متوجه نمی‌شوم و چرا او آن را دارد، اما دوست من او مانند همه افراد دیگر است، او فقط افراد را در اینستاگرام دوستانش را دنبال می‌کند، هر طور که همه را دوست دارند، طبیعی است و او دوست دارد زندگی آنها را ببیند. او به آنها نگاه می‌کند. 

 مردم اینستاگرام تمام این دنیای رسانه های اجتماعی مثل من به شما گفتم بچه ها دارم، تیک تاک را تیک نمی زنم، ویدیوها را لایک کنم، اکانت های دیگر اینستاگرام را چک نمی کنم، مطالبم را پست می کنم، چیزی نمی خوانم و ترک می کنم خوب، رسانه های اجتماعی را برای کار می کنم  من اینطوری برای رسانه های اجتماعی کار نمی کنم ترس از دست دادن ندارم چون نمی دانم چه چیزی را از دست می دهم، نمی دانم دیگران در حال چه چیزی هستند و برایم مهم نیست  چون اگر شروع کنم به طور مداوم به زندگی دیگران نگاه کنم، شروع به مقایسه خودم با آنها خواهم کرد و به این فکر می کنم که خدای من خوب است، مثل اینکه به اندازه کافی انجام می دهم، شاید بهتر باشد و هر کاری را انجام دهم و وارد یک حالت وحشت بزرگ شوم.  بنابراین شما به واقعیت دروغین شادی وابسته می شوید زیرا بسیاری از آن افراد نیز خوشحال نیستند اما بدیهی است که آنها لحظات غمگین خود را پست نمی کنند زیرا آنها این را به شما بدهکار نیستند که مطالب شخصی غمگین خود را ارسال کنید، اما آنها خود را پست می کنند.  بهترین زندگی و شما دوباره فانتزی در مورد زندگی آنها ایجاد خواهید کرد و اینکه شما ناراحت هستید زیرا به سبک زندگی وابسته هستید که وجود ندارد.

 ارزش واقعی از شخصیت شما ناشی می شود ارزش واقعی از خرد شما ناشی می شود ارزش واقعی نحوه رفتار شما با دیگران است. مسئله این است که باید بدانید اگر خودتان را به چیزی وابسته کنید هرگز به خوشبختی نخواهید رسید و فکر می کنید اگر داشته باشم خوشحال خواهم شد اگر این اتفاق بیفتد خوشحال خواهم شد اگر این را بخرم خوشحال خواهم شد که قبلاً این را داشتم  ذهنیت و اجازه دهید به شما بگویم من هرگز خوشحال نبودم اگر چیزی بیشتر از این افسرده شدم چرا چون خودم را خیلی به یک موقعیت وابسته کرده بودم و فکر می کردم این برای من خوشبختی می کند و وقتی اینطور نبود من به دلیل آن افسرده شدم حتی اگر من  آن چیزی را داشتم که می خواستم، پس باید بفهمی که هیچ چیز تو را خوشحال نمی کند، خوشبختی که در بیرون به دنبالش می گردی، در درون توست، عشقی که بیرون به دنبالش می گردی، در درون توست، من تعطیلات زیادی را در جایی گذرانده ام که قرار بود فقط  استراحت کنید و دراز بکشید و نگران هیچ چیز نباشید فقط در حالت وحشت و بی قراری، چون فکر می کردم باید به این هدف برسم، باید این کار را انجام دهم وگرنه به اندازه کافی خوب نیستم و بقیه را خوشحال نخواهم کرد.

 مثل اینکه هدر دادم کاملاً شادی مرا از بین برد، صادقانه بگویم که احساس می کنم آن تعطیلات را هدر دادم زیرا انگار قرار بود آرامش داشته باشم چرا در لحظه حال نبودم چرا نمی توانستم قدر آن را ندانم زیرا به نتیجه ای وابسته بودم که باعث نشد من الان خوشحالم وقتی از همه اینها جدا شدم می توانم همین الان خوشحال باشم در آشپزخانه ام نشسته ام خدایا شکرت مثل اینکه خوشحالم که اینجا ایستاده ام خوشحالم که می توانم برای شما ویدیو بسازم  مثل این چیزها من را خوشحال می کند و در حال حاضر احساس می کنم زمین گیر است، احساس می کنم که در واقع احساس نمی کنم که دنبال آینده هستم یا در آینده زندگی می کنم یا در گذشته زندگی می کنم  نه، من در واقع در لحظه حال هستم و از کاری که انجام می دهم به صورت لحظه به لحظه لذت می برم، اگر می خواهید جدا شوید، همچنین باید بدانید که هرگز شما را ترک نخواهید کرد، ممکن است فکر کنید مانند برخی از افراد که به دیگران وابسته هستند.  چون آنها مسائل رها شدن دارند و فکر می کنند اوه اوه اوه من آنقدر وابسته هستم که نمی توانند هر چه را ترک کنند تو هرگز تو را ترک نخواهی کرد تو تنها کسی هستی که همیشه در زندگی خواهی داشت و در آخرت همیشه تو را خوب خواهی داشت شاید  شما بدن فیزیکی خود را نخواهید داشت اما در روزهای سخت روح خود را خواهید داشت. یک نفر وقتی می گویید هیچ کس برای من نبود همان کسی که آنجا بود شما آنجا بودید پس شروع به تصدیق کنید که کمی بیشتر به خودتان بدهید.   خدایا شکرت که همیشه کنارت بودی و همیشه کنارت خواهی بود، پس فکر نکن خدای من، وقتی آن شخص مرا ترک کرد، هیچکس را نخواهم داشت، تو تو را داری و به همین دلیل است که می گویم بیشتر روی خودت کار کن بیشتر شفا بده.  خودتان به چیزهایی نگاه کنید که باعث می شوند شما را درمان کنید آن چیزها را با خودتان بنشینید مجله مدیتیشن به درمان بروید زمانی که روح شما تکامل یافت و در درون خودتان امن شد. تو میدونی که تو رو داری من داشتم با یه دختر صحبت میکردم و اساسا بهش گفتم آره این مشکل رو دارم که واقعا از تنهایی لذت میبرم و احساس میکنم باید بیرون برم و معاشرت میکنم و مدام دوست دارم سعی کنم  دوست پیدا کن اما من واقعا تنهایی ام را دوست دارم و دوست دارم با خودم خلوت کنم و همانطور که تو گفتی اما لیز خیلی بهتر از این است که نتوانی از همراهی خودت لذت ببری و آنقدر درست است که تصور کنی نمی توانم با خودم بنشینم و من  باید دائماً اطرافیان این کارها را انجام دهند تا جدایی داشته باشی، باید بفهمی که هیچ وقت کمبودی وجود نخواهد داشت، زیرا تو روی این زمین قرار گرفتی تا برکت داشته باشی و شروع کنی به این که بفهمی چیزهای خوب قرار است برایشان بیفتد.

 شما پس وقتی این چیزها را متوجه شدید، آنگاه به معنای واقعی کلمه فکر می کنید که اوه معجزه باید برای من اتفاق بیفتد زیرا این چیزی است که من سزاوار آن هستم زیرا من مانند اوم روی این زمین راه می روم نمی دانم چه کسی آن را گفته است اما من آن را جایی شنیدم اگر اگر  خدا با تو تمام شد، زنده نمی‌مانی، او با تو کارش را تمام نکرده، با تو تمام شده شما هم خدا را دارید که شروع به تمرکز روی شما کنید و شروع کنید به تکامل خود به بهترین شکل ممکن و عزیزم این بسیار رهایی بخش خواهد بود زیرا به کسی نیاز ندارید که ارزش شما را تعیین کند. یا اگر این شخص را به دست آورید، پس شما ارزشمند هستید، عزیزم، شما در حال حاضر ارزشمند هستید، فقط به این دلیل که زنده هستید، فقط به این دلیل که در هر حال نفس می کشید، من شما را خیلی دوست دارم، امیدوارم شما بچه ها چیزی یاد گرفته باشید و بله، شما را در ویدیوی بعدی دوستت دارم خداحافظ