سلام بچه ها این هفته به کانال من بازگردید، من می خواستم در مورد موضوع مسمومیت در دوستی های زنانه بحث کنم، بنابراین این موضوع واقعاً آبدار است و چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد، اما من احساس می کنم همه ما در یک مقطع زمانی مجبور به مقابله با آن شده ایم. به عنوان دختر، همه ما یک دوست داشته ایم، همکلاسی، یک همکلاسی، کسی که باعث شده ما کمی احساس ناراحتی و ناراحتی کنیم، بنابراین اگر قبلاً به صفحه من نرفته اید، واقعاً می خواستم وارد آن شوم و با شما صحبت کنم. خوش آمدید من hamasa هستم و در این گوشه از اینترنت به بهزیستی ذهنی و عاطفی و همچنین پیشرفت شخصی نگاه می کنم، بنابراین به صفحه من خوش آمدید، بیایید شروع کنیم، منظورم این است که اگر کسی در دوستی های شما سمی است و آنها وجود دارد. کاملاً واضح است یا می توانید آن را ببینید، سپس می دانید که با چه چیزی سر و کار دارید، اما من احساس می کنم یک نوع دوستی وجود دارد که ممکن است بسیاری از ما را گول بزند زیرا آنها خود را به عنوان این دوست مفید شگفت انگیز می پوشانند، اما واقعاً دوستی های زیادی وجود دارد.  ویژگی‌هایی که انرژی شما را تخلیه می‌کنند و خیلی چیزها روی شانه‌های شما می‌افتد، بنابراین شما فقط کمی احساس ناراحتی می‌کنید بدون اینکه واقعاً بدانید که چرا نمی‌توانید انگشت خود را روی آن بگذارید، اما تازه شروع به احساس سرگیجه می‌کنید. و همه چیز واقعاً یک طرفه است و این یک خودشیفته زن پنهان است. اکنون من در مورد خودشیفتگی زیاد در تلویزیون ig خود صحبت کرده ام و لینکی را در توضیحات برای شما عزیزان قرار داده ام اما من نیز پست خواهم کرد اگر قبلاً کار من را دنبال کرده باشید، ویدیوهای خودشیفتگی را در اینجا در یوتیوب دنبال کرده اید، من واقعاً کل موضوع خودشیفتگی را به دسته های مختلف و آنچه که آنها هستند باز می کنم و یکی از آنها خودشیفته پنهان بود و در اصل یک خودشیفته یک فرد ناسالم است که  انجام دهید و از هر تاکتیک دستکاری که وجود دارد برای به دست آوردن منبع خودشیفتگی آنها استفاده کنید، یعنی هر آنچه را که به دست می آورید برای ایجاد احساس خوب در آنها استفاده کنید، بنابراین اگر این یک دوستی است، این چیزی است که آنها وقت شما را صرف انرژی شما می کنند. در اینجا فقط باید برداشت کرد و یک خودشیفته پنهان آنقدرها هم متفاوت نیست، آنها نیز در آن هستند تا از این دوستی بهره ببرند و به همین دلیل است که شما به عنوان دختران این حس ناراحتی را احساس می کنید که همه ما تمایل به کمی عقب نشینی داریم.  کمی بداخلاق و همه این چیزها و من با دوستان زنت احساس می کنم وقتی اوضاع درست نیست یا احساس می کنی که نیت کسی نسبت به تو نامشخص است، سپس شهودت و احساست شهودت به شما هشدار می دهد و به شما می گوید پس احساس می کنید فقط در اطراف این شخص هستید و نمی دانید چرا زیرا وقتی به او نگاه می کنید دوست خوبی برای شما هستند اما در عین حال دائماً از نظر عاطفی تخلیه می شوید و واقعاً نمی دانید چرا پس بیایید نگاه کنیم  ویژگی‌های این نوع دوستان و اگر آن‌ها در اطراف شما هستند، واقعاً باید از آن آگاه باشید و مرزهای سالمی را تعیین کنید و مطمئن شوید که از خود و انرژی خود محافظت می‌کنید، بنابراین ویژگی‌های یک زن خودشیفته پنهان چیست؟  دوستی کلمه کلیدی در اینجا پنهان است اکنون به عنوان یک خودشیفته آشکار کسی که در علنی است کسی که آشکارا خودشیفته است شما این حس بزرگواری را دارید باور کنید به من نگاه کنید شاید شما آنجا را می شناسید اما کسی که یک خودشیفته پنهان است یک خودشیفته پنهان زن.  تمایل دارند کمی محتاط تر باشند، کمی خجالتی تر، نسبت به آنچه مردم در مورد آنها فکر می کنند بسیار آگاه تر هستند و نسبت به بازخورد مردم بسیار حساس هستند، آنها فقط به نظر می رسد یک فرد دلسوز مهربان و یک دوست خوب هستند، بنابراین شما واقعاً دارید دلیلی وجود ندارد که به آنها شک کنید یا آنها را زیر سوال ببرید، اما سه چیز وجود دارد که واقعاً برجسته می شود اگر دوست شما این گونه باشد، بنابراین سه نکته اصلی که باید به آنها توجه کنید این است که آنها همیشه قربانی هستند که همیشه با آنها برخورد شده است.  دست بد آنها هیچ کار اشتباهی انجام نمی دهند هرگز تقصیر آنها نیست و همیشه قربانی هستند دومین نکته این است که آنها نمی توانند هر نوع انتقادی را در هر شرایطی تحمل کنند، شما می توانید آن را به زیباترین شکل ممکن بیان کنید. خیلی شخصی گرفته شده است. در حالت تدافعی، آنها به جای اینکه به عنوان انتقاد یا صرفاً بازخورد به آنها گوش دهند، تمام چیزهایی را که به آنها می‌گویید منحرف می‌کنند، فقط ما در حال جنگ هستیم، دومین مورد سوم این است که آنها به شدت نیازمند هستند.  چسبیده و نیازمند در دوستی، بنابراین این سه چیز اصلی هستند که باید مراقب باشید فعلاً این برای شما در رابطه معنی می دهد. معنی آن این است که شما به طور مداوم بیشتر وزن این رابطه را به دوش می کشید شما هستید که باید آن را نگه دارید.  با هم این شما هستید که باید بزرگتر باشید شما کسی هستید که باید معذرت خواهی کنید شما کسی هستید که باید رفتار آنها را منطقی کنید. بخشی از این رابطه و منظور من از آن این است که آنها هرگز با شما تعریف نمی کنند، آنها هرگز برای شما خوشحال نیستند، آنها به شما این فضا را نمی دهند تا شما از نظر احساسی باز باشید، این همیشه یک امر بسیار مهم است. چیزهای جانبی چون آنها همیشه قربانی هستند، بنابراین آنها کسانی هستند که همیشه نیاز به سر و صدا دارند، هرگز انتظار نداشته باشید که دوست کشف شده شما مکمل شما باشد یا اینکه واقعاً از کاری که انجام می دهید حمایت کند، زیرا به یاد داشته باشید که چه زمانی وجود دارد.  خودشیفته‌های پنهان، آنها قبلاً از یک نفس بسیار شکننده و یک عزت نفس بسیار پایین رنج می‌برند، بنابراین اگر نسبت به خود احساس خوبی ندارند و به دستاوردهای خود و کاری که انجام می‌دهند افتخار نمی‌کنند، به هیچ وجه نمی‌توانند حتی  این ظرفیت را داشته باشید که ببینید چه کاری می توانید انجام دهید، استعدادهای شما مکمل هستند، شما از شما حمایت می کنید و شما را تشویق می کنید و می دانید که احساس می کنید سالم هستم، خوشحالم که در درون خودم راضی هستم و بنابراین می توانم تمام خوبی ها را در شما ببینم.  همچنین اینطور نیست که آنها نمی توانند آن فضا را برای خود داشته باشند، آنها خود را به عنوان این چیزها نمی بینند چگونه ممکن است شما را ببینند یا با شما تعریف کنند یا شما را روی یک پایه بگذارند یا شما را هل دهند زیرا این باعث می شود  آنها را حتی دورتر پایین بیاورید، بنابراین یک چیز را با یک دوست زن پنهان می دانید که هرگز آن تعارف را دریافت نخواهید کرد که این پایه را فشار می دهد که تصدیق اینکه چه دوست خوبی هستید یا چه فرد خوبی هستید، روابط هرگز واقعاً متعادل نیستند.  همیشه از یک طرف گرفتن تیک است و مثل وقت من نیست که بدرخشم، پس وقت درخشیدن تو است و دادن و گرفتن این نیست که خیلی خیلی یک طرفه با یک پنهان است و بنابراین آنها این عمل را انجام می دهند و این وانمود می کنند که ما در کنار شما هستیم، ما از شما حمایت می کنیم، ما شما را دوست داریم، ما هر کاری را که لازم است انجام می دهیم، اما هرگز واقعی نیست، همیشه یک دستور کار دارد، بنابراین بیایید بگوییم که یک دوست ناگهان به چیزی از شما نیاز دارد.  از نظر عاطفی بسیار حواسشان جمع است و آنجا هستند و با شما صحبت می کنند و می خواهند با شما وقت بگذرانند و سپس شما یک الگو را می بینید و می بینید که آنها این کار را انجام می دهند زیرا به چیزی نیاز دارند و سپس شما کاری برای آنها انجام می دهید یا آنها آنچه را که نیاز دارند دریافت می کنند و سپس دوباره دور می شوند و این ممکن است اتفاق بیفتد زیرا آنها یک برنامه پنهان دارند یا ممکن است اتفاق بیفتد زیرا به عنوان یک خودشیفته این کاری است که شما انجام می دهید، کمی نیکی نشان می دهید تا فقط یادآوری کنید. شخص چه می تواند بالقوه باشد چه می شود اگر چه چیزی می تواند باشد و سپس آن را بلافاصله پس می گیرید، بنابراین آن طرف بمباران عشقی از خودشیفتگی است که در آن شما بمب را دوست خواهید داشت که کسی بدهد و سپس لحظه ای که گارد خود را پایین بیاورد و آنها هستند با تو راحت هستی که آها من آنها را گرفتم، بنابراین اکنون فقط می خواهم عقب بکشم و فقط آرام می شوم و اجازه می دهم آنها مرا تعقیب کنند، بنابراین این یکی از دلایلی است که آنها گاهی اوقات بسیار خوب و توجه هستند و  بنابراین آنها آن را پنهان می کنند و شما به نظر می رسد فکر می کنید که این دوست برای شما شگفت انگیز است آنها این کار را انجام می دهند زیرا آنها شما را دوست دارند اما در واقع به این دلیل است که آنها یک برنامه پنهان دارند و وقتی زمان انتقاد فرا می رسد آنها به شدت تدافعی می کنند هر آنچه شما می گویید  ده برابر عقب ماندگی شما این است که حمله حمله حمله کنید به جای اینکه واقعاً به آنچه دارید گوش دهید مشکل شما چیست که چگونه می توانند آن را حل کنند و فقط نمی توانند آن را تحمل کنند و تفاوت این است که هیچ کس نمی تواند انتقاد کند.  قابل انتخاب است، اما تفاوت بین اکثر مردم و یک خودشیفته پنهان در این است که وقتی ما برای خودمان وقت گذاشتیم و مجبور شدیم در مورد آنچه دوست یا عزیزمان گفته است فکر کنیم، احتمالاً می توانیم ببینیم که چرا آنها آن را گفته اند یا می توانید لطف کنید. تجزیه و تحلیل کنید و واقعاً در مورد اعمال خود فکر کنید و احتمالاً مسئولیت آنها را بر عهده بگیرید یا چیزی را که دوست شما مشکل دارد تغییر دهید. تفاوت آن با پنهان کاری این است که آنها نمی توانند این کار را انجام دهند بنابراین به خانه نمی روند و به آنچه شما گفته اید فکر نمی کنند.  این انتقاد را قبول کنید و فکر کنید که دوستم این گونه احساس می کند، بنابراین اجازه دهید من روی آن کار کنم که اجازه دهید آن را برطرف کنم، بیشتر شبیه این است که چگونه جرات می کنند مردم همیشه این را بگویند و من چنین قربانی هستم و دلیل اینکه آنها این قربانی را بازی کردند.  خوب، بنابراین وقتی نوبت به انتقاد می‌رسد، اگر از آنها انتقاد کنید، بلافاصله قربانی می‌شوند، بنابراین هیچ راه حلی وجود ندارد، آنها مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهند بر عهده نمی‌گیرند و دلیل اینکه آنها اینقدر خوب نقش قربانیان را بازی می‌کنند این است که آنها را دریافت می‌کند.  همدردی و همدردی همان عرضه خودشیفته ای است که من در مورد آن صحبت می کردم یک خودشیفته تغذیه می کند که آنها نیاز به توجه دارند محبت دوست دارد همدردی برای زنده ماندن و آنها کاملاً از آن تغذیه می کنند بنابراین با بازی قربانی همیشه و بازی بسیار خوب مردم همیشه سرازیر می شوند. همدلی و همدردی و احساسات در آنها وجود دارد تا آنها این منبع را دریافت کنند و می گویند در لحظه ای که از آنها انتقاد می کنید آنها قربانی هستند بنابراین هرگز با یک دوست زن مخفی که نه تنها به نتیجه می رسد بلکه واضح است اگر شما نقش قربانی را بازی می کنید به یک راه حل برسید.  پس مردم آنقدر از شما توقع ندارند، می دانید که مجبور نیستید جنبه عاطفی خود را در رابطه حفظ کنید، لازم نیست در کنار دیگران باشید زیرا انتظار دارید همه در کنار شما باشند.  شما وزنتان را کم نمی‌کنید، لزوماً در حال حاضر سالمی نیستید، شما چیزهایی را متقابلاً انجام نمی‌دهید که مردم را از بین می‌برید و من این را قبلاً به شما گفتم وقتی به مرحله‌ای رسیدید که از نظر ذهنی قوی هستید. و از نظر عاطفی سالم و سالم باشد، پس اگر کسی در سطح شما نیست یا نمی تواند شما را در سطح هوش هیجانی شما ملاقات کند ، برای شما بسیار سخت است که منطقی و منطقی و بهانه برای رفتار او بیاورید زیرا به عنوان فردی که از نظر ذهنی قوی است و  کسی که از خودش مطمئن است و ارزش و ارزش خود را می داند خیلی راحت می تواند بفهمد که بله خوب شما این مشکلات را پشت سر گذاشته اید و شما این مشکلات را داشته اید و من به شما احساس می کنم و می خواهم به شما کمک کنم تا بهتر شوید اما این تنها چیز است  من می توانم انجام دهم، می توانم به شما کمک کنم، اما نمی توانم این کار را برای شما انجام دهم، این کار من نیست، مسئولیت من نیست، بنابراین اگر کسی با بار عاطفی زیادی آمد و آن را روی شما انداخت و از شما انتظار داشت که آن را درست کنید و متاسفانه همانطور که  همدلی یا همدلی های بسیار حساس این چیزی است که ما فکر می کنیم وظیفه ماست که مشکلات مردم را حل کنیم و این درک این نیست که نه این شخص فقط من را تخلیه می کند آنها فقط دارند این همه انرژی احساسی را روی من می ریزند و من را می خواهند درست کردنش و این کار من نیست، خیلی راحت درگیر این نوع روابط عاطفی پیچیده می‌شوم، زیرا اتفاقی که در نهایت رخ می‌دهد، خودشیفته‌های کشف شده است، زیرا آنها در حال قدم زدن هستند و برای خودشان متاسف هستند و همیشه خودشان را قربانی می‌کنند. اوه، من وحشتناک به نظر می رسم، چاق به نظر می رسم، لاغر به نظر می رسم، آنچه را که به نظر می رسم دوست ندارم، از لباسی که می پوشم خوشم نمی آید اوم، توجه کافی را به خود جلب نمی کنم، این برای من مفید نیست و شما به عنوان یک دوست خوب  پس تمایل به این داشته باش که نه می دانی که خوب هستی تو زیبا هستی تو این کار را داری می توانی این کار را انجام دهی من به شما کمک خواهم کرد و نمی خواهم این احساس را داشته باشید نمی خواهم احساس ناراحتی کنید  و نمی‌خواهم به خودت شک کنی، به همین دلیل است که روابط بسیار خسته‌کننده می‌شوند، زیرا دائماً در حال جبران آن‌ها هستید که به چیزهایی از شما نیاز دارند، بنابراین دائماً به آنها اطمینان می‌دهید که آن زمان انرژی را تکمیل می‌کند که هر چیزی که طول می‌کشد را تکمیل می‌کند. شما فردی دلسوز هستید و آن‌ها فقط این انرژی را از شما می‌مکند، بنابراین آنقدر برای ما مهم است که آن‌ها را بیرون بیاوریم که اگر دوستان اطرافمان ما را وادار کنند که این احساس را داشته باشیم و ما از چیزها آگاه باشیم و یک الگو ببینیم.  بنابراین این یکباره نیست همانطور که گفتم همه چیزهایی را پشت سر می گذارند که هر کس به طور متفاوتی با مسائل برخورد می کند و اشکالی ندارد که یک یا دو بار از آن عبور کنید و سپس در کنار دوست و دوستانتان باشید، آنها برای شما بازگشته اند و تمام اما اگر این یک الگوی چیزها است و رابطه خیلی خیلی یک طرفه است و شما شروع به احساس این چیزها می کنید و شروع به دیدن این چیزها می کنید ، به احتمال زیاد با کسی سروکار دارید که خودشیفته پنهانی است و آنها فقط خواهان عرضه خودشیفته هستند. به همین دلیل است که برای ما مهم است که به طور مداوم روی خودمان و رشد و هوش هیجانی و ذهنی خود کار کنیم زیرا وقتی شروع به کار روی خود می کنید و شروع به درک خود می کنید و به نوبه خود درک بهتر دیگران برای شما بسیار آسان است. وقتی کسی در اطراف شما نقش این خودشیفته پنهانی قربانی را بازی می کند، از خود بیفتید، اما نه تنها می توانید مزخرفات را از بین ببرید و کاملاً خوب باشید، می دانید در سطح هوش هیجانی من چه چیزی نیستید و بنابراین یا من را اینجا ملاقات کنید یا من. به خاطر آسیبی که در گذشته با آن برخورد کرده اید، وقتی سالم هستید و از خود مطمئن هستید، می دانید که می توانید با افرادی که می توانید به آنها کمک کنید و می توانید از آنها حمایت کنید، همدردی کنید یا رفتار و اعمال خود را نسبت به من منطقی نکنید. آنها اما شما قصد ندارید تمام این ذهنیت قربانی بودن را سرگرم کنید و این ذهنیت قربانی را که وظیفه شما رفع آن نیست و جای شما نیست که وارد شوید و تکه ها را بردارید و آن را تعمیر کنید و سرگرم کنید اگر کسی احساس می کند قربانی است، پس این کار اوست.  مسائلی که آنها باید خودشان را بررسی کنند و ببینند که چرا آنها اینقدر احساس قربانی شدن می کنند، حالا جای شما نیست، دلیلی که من این ویدیو را انجام دادم این است که از ابتدا با برخی از دوستان زن سابقم تجربیاتی داشته ام که تجربه کرده ام. اینجا دوستی و حمایت استاد و بقیه چیزها بود، اما در حقیقت برنامه های پنهان خیلی بیشتری وجود داشت و چیزهای زیادی مثل شما می دانید که واقعا انرژی من را جذب می کردند و فقط من را تخلیه می کردند و متوجه می شدند که چرا احساس می کنم مثل آن و نه فقط من دیگر دوستان زنم که به من نزدیک هستند، یکی از آنها همین الان با یکی از دوستانش با این موضوع سروکار دارد، بنابراین استثنا وجود ندارد، شما می دانید که همه ما با چیزهایی سر و کار داریم و من فقط احساس کردم این موضوع است.  شخصیتی که احتمالاً بسیاری از ما با آن مواجه خواهیم شد، اما چون آنها به خوبی آن را پنهان می کنند، نمی توانیم واقعاً بفهمیم که چیست و چرا احساس می کنیم اینگونه است که دوستی واقعاً واقعی است و نیاز به بحث و گفتگو دارد یا خیر.  ما باید از خودمان آگاه تر و مطمئن تر باشیم و به قلب خود اعتماد کنیم و اگر چیزی درست نیست پس به دلایلی درست نیست، امیدوارم که شما بچه ها از این لذت برده باشید لطفا کانال من را لایک کنید و در مورد این ویدیو نظر دهید و لطفاً به اشتراک بگذارید  این را برای هر کسی که ممکن است احساس کنید از این ویدیو سود می برد و من به زودی شما را دوباره اینجا خواهم دید