CEU ها برای کارهای Inner Child در AU در دسترس هستند و به این ویدیو خوش آمدید در مورد شش راه برای ایجاد احساس دوست داشتن در فرزند درونی شما من میزبان شما هستم دکتر دانلی اسنایپ که در مورد کودک درون صحبت کرده ایم.  ویدیوهای دیگر اساساً کودک درون بخشی از شماست که شامل همه خاطراتی است که از دوران کودکی دارید، می‌توانید به این فکر کنید که در دوران کودکی بودن شما چگونه بوده است و این کودک درون شماست که خیلی اوقات کودک درونی شما دارد.  نادیده گرفته شده یا شما بزرگ شدید و تصمیم گرفتید که دیگر نمی توانید بچه باشید یا آن کودک درونی آنقدر زخمی شده است که تبعید شده است زیرا فکر کردن به آن احساسات بسیار دردناک بود و آن کودک درونی هنوز احساس می کند زخمی است و احساس افسردگی می کند.  و احساس ناامنی می کند بنابراین چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا احساس کنند که دوستش دارند  به این ترتیب می توانید احساس کنید که دوستش دارند با آنها ارتباط برقرار کنید آنچه را که در کودکی دوست داشتید کاوش کنید  تاب خوردن روی تاب را دوست داشتید آیا سوار شدن بر روی پیاده رو با گچ پیاده رو دوست داشتید نقاشی کردن یا پختن غذا را دوست داشتید  یا اسب سواری یا دوچرخه سواری   کاری که در کودکی دوست داشتید انجام دهید، پنج خاطره خوب از دوران کودکی خود را شناسایی کنید اکنون همه نمی توانند این کار را انجام دهند، بنابراین اگر نمی توانید با ادامه تلاش   برای یافتن چیزی، به آسیب اضافه نکنید اما سعی کنید به پنج خاطره خوب فکر کنید حالا ممکن است آنها در خانه نباشند ممکن است در مدرسه باشند یا ممکن است شما با دوستان خود آشنا باشند، اما پنج خاطره خوب چیست به کودک درون خود توجه کنید و می دانم که این نوع از آنها عجیب به نظر می رسد اما ما  از آنجایی که بزرگسالان تمایل زیادی به جدی گرفتن دارند، من جدی نمی‌دانم، و مهم است که با آن کودک خودبه‌خودی با چشم‌های گشاد ارتباط برقرار کنیم، اگر می‌خواهی به کوهنوردی بروی، قبلاً با کودک درونت قرار ملاقات داشتیم. اگر می‌خواهید بازی کنید، xbox یا چیزی را می‌دانید که این کار را هر روز انجام نمی‌دهید، اما شاید یک‌بار در ماه، روزی را در نظر بگیرید که تازه می‌خواهید بفهمید که می‌دانید چه چیزی واقعاً سرگرم‌کننده است که می‌خواهم انجام دهم. شما همچنین می‌توانید شام‌های سرگرم‌کننده داشته باشید و می‌توانید این کار را مانند یک بار در هفته انجام دهید، جایی که شاید در شب جمعه، کودک درونتان می‌تواند شام را انتخاب کند، پیتزا باشد یا شاید برای شام پنکیک بخورد. شما به عنوان یک کودک خردسال چه می‌خواهید اگر می‌توانستید شام خود را انتخاب کنید و این کار را انجام دهید و دوباره به هم بپیوندید، لازم نیست همیشه آنقدر جدی باشید یا بزرگسالان به کودک درونتان کمک کنند دوستانی پیدا کنند و این یکی را خوب می‌دانم که همه اینها ممکن است برای برخی کمی عجیب به نظر برسد.  مردم اما همه ما یک فرزند درونی در درون خود داریم، بنابراین با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و سپس شروع کنید به پیشنهاد برخی از کارهای خفیف سرگرم کننده برای انجام دادن، ممکن است با دوستان خود ارتباط برقرار نکنید و به پارک بروید و روی مجموعه های تاب تاب بخورید و از مسیرهای پیاده روی به پایین بپرید. اولین باری که دور هم جمع می‌شوید به نوعی می‌دانید که باید راه خود را وارد آن کنید، اما مگر اینکه از قبل فرزند درونی‌شان را بشناسند و پس از آن خیلی خوب است، اما به کودک درونی کمک کنید دوستانی پیدا کند، می‌تواند کودک درونی را در دوستان بزرگسال شما و شما به وجود بیاورد.  می‌توانید   به فرزند درونی خود کمک کنید تا دوستانی پیدا کند، اگر فرزندان خود را دارید، بدیهی است که می‌دانید  با فرزندان دیگران دوست نمی‌شوید، اما اگر فرزندان یا نوه‌های خود را دارید   به فرزند درونی خود اجازه دهید با آنها ارتباط برقرار کند و چه زمانی وقتی پسرم کوچک بود، سخت‌ترین زمان را سپری می‌کردم، زیرا فرزند درونم را برای مدت طولانی تبعید کرده بودم و با او ارتباط برقرار می‌کردم و از تخیل و خلاقیت استفاده می‌کردم و همه آن چیزهایی که می‌توانستم ببینم او این کار را انجام می‌دهد و من فقط گیج بودم که چگونه به او بپیوندم.  اگر بخواهید می‌تواند تمرینی برای فرزندپروری باشد، اگر سعی کنید اجازه دهید فرزند درونتان بیرون بیاید، می‌دانید نسخه هشت ساله شما در این موقعیت می‌خواهد در این موقعیت چه کاری انجام دهد.  در پارک یا اگر در حال بازی کردن با ماشین یا قطار یا مهمانی های چای هستید از کودک درونتان حمایت کنید و سعی کنید کارهایی را انجام دهید که او اکنون می خواست انجام دهد، اگر اکنون بالغ هستید و نمی توانید بروید، ممکن است نتوانید انجام دهید. برگردید و برای تشویق‌های دبیرستانی امتحان کنید، اما شاید بتوانید چند درس ژیمناستیک بخوانید، اگر همیشه می‌خواستید بتوانید این کار را  انجام دهید.  انجام دادن کاری که فکر می‌کردید سرگرم‌کننده بود، اما وقتی کوچک‌تر بودید از آن حمایت نمی‌کردید، وقتی کودک درونی شروع به گفتن من شکست خورده می‌کند، پیام‌های بد را دوباره قاب کنید. کمک به کودک   به کودک درونی کمک به منتقد درونی‌تان هر چه می‌خواهید آن را تشخیص دهید تفاوت بین رفتارهای بد یا شکست شکست خورده را تشخیص دهد، زیرا شما مهارت‌هایی ندارید که برخلاف آدم بدی باشید.  ممکن است در همه چیز موفق نشوند و این اشکالی ندارد زیرا هیچ کس در همه چیز موفق نمی شود کاوش کنید آن پیام های بد از کجا آمده و سعی کنید آن اسکریپت ها را بازنویسی کنید و از خود بپرسید که چه زمانی این اتفاق افتاد زمانی که من  در آزمون حساب دیفرانسیل و انتگرال خود رد شدم و می دانید که من آن نمره بد را به خانه آوردم.  من می‌خواستم پرستارم چگونه رفتار کند که من می‌خواستم آن‌ها به کودک درونی شما پاسخ دهند و به آن پاسخ دهند، بنابراین به آن روز فکر کنید و همانطور که می‌خواهید مراقبانتان پاسخ دهند پاسخ دهید و به کودک درونتان اطمینان دهید که در دوران کودکی ایمن هستند.  احساس امنیت می‌کنند وقتی بچه‌ها احساس می‌کنند که مراقبشان از آنها محافظت می‌کند، احساس ارزشمندی می‌کنند، بنابراین به کودک درونی اطمینان بده که خوب است، می‌دانی که در بزرگ‌شدن با مشکلات بسیار بدی کنار آمدی  من بسیار قدرتمندتر از تو هستم و اکنون این را دارم، بنابراین از تو ایمن خواهم ماند، همه ما بخشی از مغزمان را داریم که به یاد می آورد کودکی بودن ارتباط مجدد با کودک درونی به معنای برقراری ارتباط مجدد با آن خاطرات اگر آنها هستند.  کودک درونی ممکن است هرگز یاد نگرفته باشد که چگونه احساس امنیت کند. التیام یک کودک درونی زخمی مستلزم سوگواری از دست دادن ها است.     موضوع را می‌توانید در کانال یوتیوب در all ceus.com i ic   پیدا کنید که مختصر عبارت inner child healing the inner child in all at all ceus.com بریده بریده زخمی dash ic و کمک به کودک درون برای پردازش غم و اندوه در ceus.com است.